Mám 22 rokov a... 

neviem, neviem, čo bude zajtra ani o týždeň či o rok. Neviem či budem milionárkou alebo predavačkou v Lidli. Moje chabé plány sa týkajú pár vecí, ktoré sa snažím zakaždým stihnúť i keď nie vždy nakoniec vyjdú podľa predstáv. Neviem,čo bude. Neviem presne,čo chcem robiť, čo budem robiť, čo zo mňa bude keď doštudujem, s kým budem či kde budem. Viem len,že sa chcem sústrediť na to dôležité, naozaj dôležité a nechcem prísť ani o kúsok. Niekedy síce ani presne neviem, čo je dôležité, ale minimálne žijem pre moment, pre prítomnosť. Nemám nič nalinkované ani predpripravené. Tu a teraz, to je moja chvíľa. Jediné, čo má zaujíma. Preto som tu. Neviem aký zmysel majú tieto moje "spovede" a či sa z nich raz niečo vyvinie. Viem však, že občas proste neviem, že dokážem zvládnuť čokoľvek a byť šikovná, inokedy počaptať na čo sa len pozriem, dokonca mi aj občas dôjdu slová či dych. Celé je to o viem či neviem, ale nakoniec to ani nie je tak podstatné, pretože sa v závere aj tak dozviem ako to bude a ostatní tiež a keď nie, tak ich to najskôr nemusí trápiť. 
Vlastne chcem len byť šťastná. Neviem ako to dosiahnem, no hlavné je, že viem, čo chcem.

Tak, ja neviem, buďte šťastní, ako základ je to minimálne fajn, alebo.... ale však vy už viete.;)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu